Hejsan allihopa

Nu har det varit mycket plugg i skolan så jag har inte haft tid till att blogga och om jag ska vara ärlig så har jag inte orkat. Men nu börjar jag få tillbaka glöden :D och nu börjar min träning se lite annorlunda ut. Jag ska fortsätta med mina kroppsövningar men nu har jag lagt till att jag ska ut och löpa minst en gång i veckan och trycka in en del viktlyftning, samt som min rehab träning ska öka ;).

Men igår så var jag ute och sprang tog det väldigt lugnt och kände mig fram en hel del, ville inte gå ut för hårt nu i början . Men 3km blev det och jag blev helt nöjd med tiden, 22 min. Men här kan förbättringar ske :)
Förra året så sprang jag 5 km på 20 min ;)
 Juste jag har lagt min parkour träning åt sidan tills våren kommer skinande fram :)

lycka till med eran träning där ute så hörs vi snart igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0