Snö *

waow vilken vecka ! den har varit helt klart den bästa på länge :D.

Veckan börjar med att snön anländer till stan, så nästa dag i skolan så blev det snöbollskrig mellan mig ,Robab, sofie och Linda haha .
Efter skolan i torsdags så hade alla i hela skolan blivit bjudna på julbord, så det blev av att man drog över dit och käkade dem ur huset shit vad jag åt :). Men efter några timmar av käkade och lyssnade på musik så var det dags och dra, skulle till KU en snabbis och som tur så kom man in till slut, grinden var ju låst . Men några som stog och rökte utanför hade nycklarna , tack och lov :).
Sen kom fredagen, vi hade julavslutning i skolan vilket var jätte fint :) senare mot kvällen körde jag bowling med Grabbarna  för att sedan dra över till min Emilia <3 och sova :)
Lördagen: blev det innabandy super jippi vi var bara 5 personer på träningen ! plus så hade entrén dörren frusit fast men med lite vilje styrka från min polares far så fick vi upp den :D.
Söndagen: pepparkaks bak med Älsklingen<3<3


Jag har knappast tränat denna vecka förutom innebandyn men nu är den slut så det lär inte bli något mer spelande för mig på ett tag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0