sent inlägg

nu blev det så att jag glömde att skriva när jag hade varit ute och kört här om dan, men n u så tog jag tag i det så det ska bli av någon gång:).
Först så löpte jag i 2 minuter för att få igång kroppen sen så balanserade jag på dem ritade linjerna på basketplanen i 5 min.
Sedan så gick jag balansgång på mitt stängsel som det finns en bild på  i mitt förr förra inlägg.
Efter det så gick jag armgång i en gungställning men det blev inte så mkt hängande , för mina händer domnade bort av kylan heeh.
jag gick vidare sedean till en gräsplätt där jag gjorde.

sit-ups ,armhävningar, rygglyft och chins på en ställning och avslutade med strethning.

Och nsen blev det lördag så spelade jag innebandy i 2 h.
 och imorgon lär jag dra ut och träna antingen djur övningar eller bara ett fyspass, får tänka på det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0