Draft: Okt. 19, 2009

Hejsan alla glada :D

Detta blir mitt första inlägg. Men vad ska denna blogg handla om då?. Jo om mitt liv, mina egna funderingar och tankar om livet i sig, och min väg tillbaka till Parkouren.

Det är så här att jag skadade mitt knä  för ett år sedan på en innebandy träning, och med det så har jag haft komplikationer att röra på mig. För Bara 8 månader sedan så kunde jag inte gå ner för ett par vanliga trappor utan en stöd strumpa runt mitt skadade knä, men nu kan jag gå upp och ner utan några som helst problem.

Och nu hade jag tänkt å blogga om min väg tillbaka till det jag älskar å göra , att utöva min parkour väg igenom mitt liv, My way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0