Innebandy turnering.

Lördagen blev det mycket springande! vi höll i en innebandy turnering här i södertälje, och våran kyrka hade sju lag som skulle köra och sen så kom det folk från hela mitt sverige som skulle få slåss om bucklan!, vi vann hela turneringen men mitt lag kom inte upp på prispallen, tråkigt nog. Men vi gav allt! :):) Emilias lag kom på andra plats för andra året i rad! stolt! :D. Och idag så har man den största träningsvärken ever! kunde knappt gå imorse. och orkar man plugga idag? nja skulle inte tro det, men lite ska jag försöka få gjort! :D
Imorgon ska jag ut och testa lite fler tricking trick, och jag har inte glömt bort Parkouren!. Detta kan vara ett bra komplement till min kroppskonttroll och styrka:).
Mitt knä mår väldigt bra med tanke på att jag körde bandy igår, hoppas att håller sig nu så att kan börja köra parkour igen!!! :D längtar! :D

puss och hej på er!

Kommentarer
Postat av: Mathias

alla verkar ha träningsvärk xD jag har i ryggen och rumpan :P

2010-04-18 @ 20:37:16
Postat av: Melvina

Emilias lag ( mitt lag) kom trea ;)

2010-04-19 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0