Ny konfagrupp, samt Parkouren i hjärtat!

UNder helgen så var jag på läger, det var kul fick lära känna lite nytt folk :).
Igår så hann man komma hem och efter ett tag med datan så tog jag mig i kragen och drog ut och tränade , tänkte iaf köra en timma innan vi skulle dra iväg till mina kusiner. jag kom till mitt gamla gym nasium och jag blev mött av det största vackraste synen som jag inte har sett på ett bra tag!. Ett antal ungar i 15 år åldern körde Parkour på mitt spot! :). waow! men dem sprang vidare så fort jag kom ocgh upp på nästa tak och det tyckte jag inte var så bra. Men dem kom ner efter ett tag och jag lärde dem ett och annat :D.

När jag började vandra hemåt så började jag känna att tröttheten slog mig och halsen svullnade upp.. jag kom hem gjorde mig iordning ,och när vi hade varit hos min kusin så var jag helt nerre och orkade inte röra mig för det kändes i hela kroppen .. kom hem åt lite och sen sängen!
vaknade helt utvilad och frisk :D .

Idag efter skolan så stack jag ut till mitt gamla gymnasium och nu kommer det.. jag ska börja med tricking! :D trodde aldrig att jag skulle börja med det, men det ser så kul ut :D så nu ska jag allt inom en snar framtid kunna volta runt :P Men parkouren står mig självfallet närmast HJÄRTAT! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0