Spring matte!!! spring!!!

Igår mot kvällen så var jag med söderqvist och vi hade det allmänt trevligt, gick till ica han köpte godis och cola så sedan gick vi runt i området och han spelade upp musik :D det var inte lite musik han hade!:D men vi trskade runt och runt och runt sen så sprang vi lite och sedan så sa vi hejdå och jag skulle börja vandra ner mot stan för att träffa Emilia men då såg träfade jag på lite fler trevliga männsikor så vi snackade. men tillslut så kom jag hem till Emilia :D.

Och idag på schemat? kollar... juste jag ska plugga strax och mäta min garderob ska köpa in någon ställning som man kan lägga kläder i, måste passa på att kolla på en ska ju till IKEA idag med polarna , men det är nog mest tjejerna som vill gå där ..
Efter det så kommer det att bli Bio! :D POPCORN!!!!! :D
men vi grabbar har än ingen aning om vilken film vi ska se:(
tjejerna ska kolla på " Remeber me " man vet ju varför dem ska se på den XD
men nu måste jag ta något och äta:D

puss!!


Kommentarer
Postat av: Melvina

jag ville se det för Robert Pattison är såååååååå snygg xD

2010-04-14 @ 10:38:11
URL: http://komochpussamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0