TRänings dag!

Denna dag bjöd på träning!!!
stack iväg till Gröndal och skulle springa spåret men det var väldigt mycket snö på spåret så det blev inte så mkt spring för mig:( men jag hittade en hinderbana som jag övade mina monkey skillz på, hahah jag har verkligen tappat allt från förra sommaren, det rä bara att träna och träna nu framöver!.
Jag gick hem en snabbis sen var det bara att dra ut igen och då tänkte jag ha lite parkour träning men mitt spot var upptagfet så jag fortsate min vandring bort från boda, och då träffade jag på Dessan och vi snackade ett tag. Men efter det så blev det allt träning på ett liten gräsplätt , körde en hel del djurträning och sen var det att gå in och göra det sista. Som situps och lite mer:) men nu har jag pluggat en del , ska hoppa in i duschen och efter det plugga ännu mer,  Sen så blir det över till Emilia ikväll!:D


Imorgon: Bio med Melvina,jens, Emilia och ante !:D
kommer att bli awesome!

puss på er! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0