Att ha ett mål här i livet.

Waow ingen sömn inatt, var uppe vid tre-fyra tiden och hjälpte min mor med mitt område ( tidnings område) hon ska ta över det, hehe hon verkade smått förvirrad när hon gick haha ;D men hon kommer att fixa det ;D.
 Nu har hon tre jobb på sina axlar  som hon bär för att hon har en dröm att köpa ett  hus med Henry, så dem gör vad som för att deras dröm ska bli verklighet. Jag kan bara säga, waow , man måste nog vara envis och stark för att fixa något sånt, Jag Är allldeles imponerad , själv skulle jag nog inte ha fixat det.
Visst är det tufft ibland det har jag märkt på min mor, men hon ger inte upp, Hon ger 110 %, Hon vet att allt ligger på henne själv om det ska bli något Hus i framtiden, Allt beror på med vilken inställingen du har, Det är du som bestämmer om du ska lyckas lr inte, det beror på en själv! alla har styrka till att göra lr bli vad som helst, Men det är bara du som kan göra den förändringen , det måste komma från DIG!

Ha en dröm, hitta ett mål och gör vad som helst för att göra det till verklighet.


Hare bra folket puss på er:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0