Catcrawl !

Träningen gick skitbra!! jag började med några grundgrejer för att få upp flåset sen så fick det bli, intervall träning, efter det så ville jag spy.. kunde inte stå upp så jag ramlade ihop på gräsmattan och låg där med ett stort leende på läpparna, hehe inte ofta sånt här händer :). Men efter det gjorde jag några längder kattkryp och i slutet av varje längd så gjorde jag 5 armhävningar för sedan fortsätta tillbaka till första punkten . Gick bättre än vad jag hade förväntat mig! (Y) :).
Poppade ett par väggar! så nu kan jag komma över väggar som är typ 1.80 , snart tar jag nog högre ;).
Gick tillbaka till boda för att köra lite chins , situps ,armhävningar och avslutade med en härlig stretch ( stavning).

Nu har jag sett klart på filmen Tekken, Kanon film om man gillar fighter (Y) :D.

Så nu ska man driva ut tiden på något roligt sätt innan tidningar (Y)

Hej så länge!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0