Dagens pass

Det var länge sedan jag la upp något om min träning, det går att läsas i mina äldre arkiv, men nu tänkte jag att jag kör ihop något igen, just nu ser det ut så här  som ni kan se. Men tills i oktober så hoppas jag att jag har ökat mkt mer! ligger efter i min planering med träningen. Jag strävar efter att ha ökat med det dubbla, innan okt , får se om jag fixar det , eller vad tror ni? :) aja här har ni det ;D

Tålyft 2x30
Situps 50 vanliga, 50 höger och vänster.
någon sax grej ( kommer inte på namnet ) :P

(17 kg på stången)
Militärpress  2 x 15
Curles med skivstång 2 x 15
Drag med stång till hakan 2x15
Skivstångslyft Framåt  10 st, den var jobbig :P
Bänkdips 2 x 15
Rygglyft 30 st


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0