Desperata tider!!!!!

Idag var det inplanerat att jag skulle träffa en polare från min skola och vi skulle ta en fika , tror jag , men det verkar som att det inte blir av , tråkigt nog.. Aja nåsta gång kanske hon hör av sig med plats och tid innnan hon slutar att smsa med mig hehe :).
Så vad händer idag då? ja ni det är en bra fråga, får väl ...hitta på något om ni inte har något bättre förslag, är rätt så desperat just nu !

Igår: Var hemma nästan hela dagen, tränade, senare mot kvällen  gick jag till Emlila och var hemma till elva på kvällen , och nette kunde inte heller träffa mig, hon var alldeles för trött hehe naw på henne :D.

Imorgon: Blev bjuden på en Spelkväll med grabbarna, Får se hur jag gör ;D



Puss på er så länge ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0