Ibland så blir det som man har tänkt sig ;)

Igår så var det KU, första för säsongen, och det var helt bäst.
Vi började med Andakt och jag höll i den , jag kom på något till slut ändå , nervös som vanligt men det gick bra ;D. Efter det mer sånger som sjöngs , och sedan delades vi in i grupper och då skulle vi slå upp i biblarna efter lite saker och ting + en charrad skulle vi göra om en bibel berättelse :D sjukt kul :D. Fick fin besök :)
Fika!!! :D , satte mig med Lina och Linn inne i kyrkan och görde lite gitarr och sång ;D.
Väl hemma sova:D
Försov mig idag, stress O.O
Tråkig Hisoria lektion -.-
OCh nu hemma för att fördriva tiden till jag och Danne ska träna :D.



Puss på er så länge:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0