Klappa en get!

Gårdagen: Woot, Söder kom till mig vid tre tiden så vi satt och lyssnade på lite ny musik som han hade å visa mig men vid fem tiden så blev vi hungriga så det fick bli Donken (Y) första gången på länge som jag blir mätt på en meny , jag måste vara sjuk lr nått ;). Vi tog en omväg genom torekällberget ;D, Senare bar det av hem till mig för att byta kläder och sedan så drog vi över till söder där han också skulle byta kläder , men när han kom ut från sitt rum så var vi VÄLDIGt lika XD.
Men vi ramlade in hos Felicia runt kvart över åtta (Y) Sen så blev vi en del folk och det var trevligt men vi stack efter ett tag för att leta mat, INget har ju öppet på stan klockan 23:00 :S så det fick bli donken igen..tjockt :P.
Men sen så satt vi hemma hos mig med mina bröder och deras polare och tjockade BJ ;D.

Idag: Filmkväll! senare tidningar med söder (Y)

Imorgon: Pannkakskyrkan ,kanske :P




Puss på er! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0