Semester!!!

Waow vet ni vad.. Jag hade min sista runda i går med mina kära tidningar, gissa om jag är glad :). Så nu kan min semester börja och den håller i en hel vecka sen så börjara skolan! O.O, vilket jag ser framemot :):), Har inte gjort så mkt under detta "lov", Men det vi har gjort har varit helt sjukt roligt (Y) ^^. Kom och bara tänka på allt man har gjort med Konfan , hehe , Bad, filmkvällar, bio och mm :D . Så nu ska jag njuta av denna sista vecka man har, men vad ska man hitta på? det återstår väl att se ;D.
Haha idag när jag gick mina tidningar så blev jag jätte hungrig efter halva rundan, ochd et var inte skojigt . Men jag kom  in i ettt trapphus och åkte upp till högsta våningen och när jag kom ut ur hissen så kände jag den mest underbara doften, Ny bakade kanelbullar!!!!, Nån j*vel ville allt reta upp mig -.-. Det var det ända jag gick och tänkte på resten av rundan.... sorligt nog XD.
Hhahah jag gick upp för 30 minuter sedan lol på det o.O :D

Juste igår så var det Spelkväll med grabbarna grus!!! shit va roligt vi hade det, Vi körde något pang pang spel och jag blev så smekt utav Antes kniv O.O , EFter det så testade vi ett kortspel via ps3 med en kamera och grejer, men det började laga så otroligt mkt så vi var tvungna att stänga av det, och vi säger att jag vann ;D.
Balkongen var också ett het ställe att hänga på, där kom allt upp , politik, religon, u-land problem, makt begär, skräckfilmer, gamla minnen, Helikopter färder ! :D. Sen hem till värmen ett tag för att ta min vagn på en sista runda :D.

MEn puss på er så länge och jag lär väl återkomma ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0