Sommarens slut

Nu bara några timmar kvar på sommarlovet sen är det tillbaka till verkligeheten (Y), har saknat det , skolan iaf , ha något och göra på dagarna och RUTINERNA!!! :). Men nu ska jag njuta av det sista av sommaren, såg nyss solen gå ner över träden. en sak som jag hade lovat mig själv att jag skulle göra denna sommar var att ta en bok och sätta mig lr lägga mig ner på en gräsmatta och bara läsa , och njuta av vädret men det blev inte av hehe:) nästa sommar kanske då ;).

Sommaren började med att man var ensam om att man hade fått lov, nigen annan hade fått det så jag var hemma en hel vecka och väntade tills folket hade kommit ikapp mig :).

Efter en månads väntan var det dags för att ta på min manteln , ledarkappan ! Alphyddan here i come!.
Lägret var helt underbart, fick träffa nya männsikor, Måla en helt ny flagga till Tönt-Os, Hissa upp skor i en flaggstång, paddla på morgonen, Busa med kol och kvastar, träffa Peddo-Bamse, Dricka redbull , Vricka sönder min stor tå XD, Bad, timmarna i stan, dramat,  Ha ett par underbara lektioner med mina konfirmander och min kollega Sylvia :):).

En av lektionerna minns man speciellt, jag och Sylvia tog hela våran grupp upp till övervåningen och Marcus drog fram gitarren och spelade för oss och vi bara chillade (H).

Och sen så har man jobbat en hel del  XD tidningar, kört mkt Airsoft! träffat Emilia så mkt jag har kunnat <3<3<3. och nu bär det mot sitt slut , hahah vilken j*vla sommar det har varit!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0