Du är saknad!




Tog mig an gitarren idag, det var nice  :D
Fixade tacos med syster , moshito som hon säger ;D
Chill-kill framför datorn tills vidare :D.
Skrev av mig lite också  :P
------------------

" Det är dags att du vaknar upp och ta bort denna mask som visar allt förutom ditt undebara inre,
Denna gråa fasad funkar inte mot mig, jag vill bara gräva mig in till dig och få tag på ditt bultande hjärta, dra ut det och visa det för dig, Ditt riktiga jag I denna Maskerad. Folk måste få se ditt underbara jag som jag har en gång fått lära känna. Du är saknad."
--------

Du behöver ingen spegel som reflektarar vem du är, sök i dig själv så får du ett tydligare svar.

-

Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0