DEvil o.o :D

Torsdag! , träning var det allt på schemat, sedan blev det KU ! :):)
Fredag!, Drog iväg med konfagruppen till Heron och såg filmen Devil, åh den var så awesome! kolla den !.
Shit vad det snöade i Fredags -.-.
Vi topg busssen mot HEron , jag , Alicia, Andréa, Linnea,Elina sedan kom Danny och möte oss på Heron hehe.  Tacos ftw!, men en big tasty hade varit bättre enligt mig ;).
Lördag, Ingen innebandy:(, men jag tränade lite annat, tog ett varv runt boda, 1 km, tog mig 8 minuter, sedan ett styrkepass (Y) :). i´m back baby! B-)
Sönadg idag dårå, gick upp 06:45 för att Emilia skulle iväg och jobba så då var det bara dags för mig att röra mig hemåt ! :). Idag så får vi se vad som händer , hoppas på något skojigt iaf! :).

Hej så länge på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0