Eden lake och Case 39.

Eden lake: Handlar om ett par i england som bestäm,mer sig för att ta sig ut till ett stenbriott där de ska spendera sin helg på, men området ska byggas om till bostäder så de det går ett stängsel runt hela området, men de hittar en väg in. Hittar en fin sandstrand slår upp sitt tält och sedan bara vara för att njuta, Men då kommer ett gäng ungdomar som gör deras vardag lite svårare. Det går så långt att det blir vi mot dem, vilka kommer att överleva och vilka ska dö. Nu är det upp till de paret att försöka överleva.
kanon film tycker jag personligen ! en av de bättre filmerna från England, den håller samma anda som Harry brown.


 
case 39. En kvinna jobbar för socialstyrelsen och hon får in ett fall om en liten flicka som blir dåligt behandlad av sina föräldrar, man märker ganska fort att det är något fel på föräldrarna och då vill denna kvinna hjälpa denna lilla flicka så gott hon kan. Men allt stämmer inte, vem är det som är monstret i filmen?. titta å se!



Dessa två filmer blev det idag med Alicia! ,gissa vem som satt och skrek mot skärmen hela tiden och viftade med händerna  :D jo jag :D.

Nu så är det bara att komma igång med min paper! jag får bara ångest genom att tänka på den, och värre blir det när jag försöker att skriva hehe , jippi -.- :).

Aja måste få något gjort ikväll iaf! så hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0