Så nu Får du allt gå i mina fotspår.

Ja ni igår så var det allt ett stort äventyr jag var med om! .

Bussen kom inte till centralen så jag fick gå till skolan i det härliga vädret hehe, väl där så blev det musik, sång och gå mat dock så kändes det som att stressade med allt . Nu gör vi det här fort så vi slipper det. Aja men jag skulle ta mig iväg till Kyrkan för att hämta biljetterna till Uppsalas nyårsläger och då kom inte bussen heller så jag fick gå till Hovsjö i 5 cm djup snö längs motorvägen ! och när jag inte trodde att det kunde bli värre så kom plogen och slängde upp all slaska från vägen upp på trottoaren så det blev genast jobbigare att gå. tankarna flyger att nu kan det inte bli värre!.
vägen tar aldrig slut!.
Längst bort  mot vägen så ser jag en svart prick som närmar sig.
Tillslut så ser ajg att det är en man i 50 års ålder och vi har allt valt en dålig dag att ta en lång promenad på!.
vi korsar varandras vägar och när vi precis är brevid varandra så säger han.
- Så nu Får du allt gå i mina fotspår.
jag svarade.
- Och du i mina.
Det gjorde min kväll att få höra dem orden jag blev så glad ,och det var allt en hjälp från ovan !
Därefter så blev det allt mkt lättare att gå, det tog mig 40 minuter att ta mig från Östertälje Till hovsjö :). Väl där så var det typ att vända i dörren och ta sig hem för att byta om för att sedan ta sig ner till Flamman och dansa röven av mig med polarna! ;D måste göras om! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0