Snö upp till Knäna! :O

Idag vaknade jag upp vid elva så sjukt nice!!!! Första dagen på lovet så härligt! :).
Var ute på en löprunda , jag sprang 1km på 8 minuter (Y) än så länge så går det bra men det är allt svårt att andas i kylan , det kommer säkert ge med sig om några veckor :).

Det hela började med att gå i rasktakt i 2 minuter sen så blev mina gångsteg till löparsteg sen så var jag iväg. jag varijerade mellan att springa på plogad mark och oplogad, den oplogade var allt jobbig iaf när det är snö uipp till knäna men men skönt var det iaf!:). 
Sen när jag hade kmmit hem blev det situps och efter det en skön dusch! :)

Nu ska jag vila och ta igen mig innan jag drar över till Emilia :).

Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0