ODenplan :D

Dem här gjorde min kväll:


Buss 4 mot Odenplan, Stockholm
Pojke ~4: Mamma, vill du veta en sak som gör mig ledsen?
Mamman: Jaa, berätta för mamma.
Pojken: När jag blir större är du död!
Mamman (nervöst): Hehe, men då är ju du stor och kan ta hand om dig själv, eller hur älskling?
Pojken (kollar ut genom fönstret): Jag längtar…
Mamman tittar förvånat på pojken.

hahahah :D:D

Två mammor sitter och samtalar.

Mamma 1: Han har börjat stoppa in hela handen i munnen, man blir ju lite nervös, vad gör jag om han skulle typ svälja handen?
Mamma 2: Filmar och lägger upp på Youtube

 


Kommentarer
Postat av: Nette

Jag är bra ibland, ne? :3

2010-02-07 @ 22:15:11
Postat av: Rickard

hahah det kan man säga ! :D

2010-02-08 @ 07:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0