Aj aj nacke..

Idag så är det måndag första riktiga skoldagen körde igång idag (Y) jag försov mig XD

Lördagen bjöd på Innebandy för sista gången jo jag skulle inte ha kört något mer sa jag i några inlägg tillbaka men nu var det så att jag hade väskan med alla grejer så jag skulle låsa upp och allt.

Men det tråkiga var att jag fick en tackling i ryggen utav min lagkamrat (konstigt jag vet) nacken flög bak och kroppen fram så det blev någon slags wipp-lash grej av det hela, så nu är jag öm runt hela nacken. Nu är det självklart. INGEN MER INNEBANDY. har skadat mig allvarligt nu två gånger och det får räcka.

Jag har inte kunnat träna med stången än men jag ska känna efter under veckan om hur nacken mår, Men jag kan nog träna typ allt som inte lägger någon belastning på nacken . Får se hur det blir.

Men helgen var annars helt klart bäst, var med min älskling <3<3

Dagens pass: gick från skolan, typ 3 km :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0