Åka Ambulans


 
" Det är genom dina handlingar som visar vem du verkligen är "


Igår när jag hade varit på sjukhuset (polare hade svimmat ) så hann jag bara hem sen så var det och gå över till Emilia <3 och där åt man mat och tjockade i sig lite kladdkaka :D.

Igår så hade vi fullt upp i skolan med att fixa i ordning det sista så hela dagen var bara jobba jobba och jobba, men det var så skönt för första gången under hela veckan så gjorde vi något konkret . Alla gruoper var mer eller mindra närvösa för redovisningen, Vi var inte så nervösa pga att vi alla skulle vara på plats och stötta varandra under turen.
Men sen så ändrades allt.

Ingen träning blev det igår och idag så känner jag mig lite krasslig så jag hoppar över idag, får se vad morgondagen bjuder på (Y) :)


Idag så hade vi våran redovisning och vi var bara två personer.. resten var hemma och Ewa hade problem med sin färdtjänst tråkigt nog.. Men jag snackade för vår grupp och det gick bra fast man kände sig orolig för jag hade knappt någon info kändes det som. Men jag fixade det (Y) :). Resten av dagen gick segt men nu är det över tillbaka till verkligeheten på måndag igen med vanliga lektioner :). jag lär klaga :D

Annars en riktigt kanon vecka har lärt mig så mycket <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0