Börja med dans :O

onsdag:
det hände inte så mycket igår jo vi fick sluta efter lunch i skolan och efter det så var jag skit trött och för att ta död på tid så blev det datan :/ :)

pass :
100 situps
50 H
70 V
2 x 15 skivstång mot hakan
2 x 15 militärpress
2 x 15 stående skivstångscurles
2 x 5 skivstången bakom nacken.


Idag så hade man engelska där vi fick välja en bok som vi ska läsa och då tänkte jag ta en med typ 150 sidor det räckte sa min lärare men då hittade jag en klassiker vid namn Oliver Twist på 500 sidor så det blir den istället, får se om jag orkar ta mig igenom den :D. Senare så hade vi matematik den gick fort för en gångskull (Y).
Juste vi fick välja vårat eget val idag, och jag valde dans som nummer ett, det var flera år sedan jag dansade sist, så jag längtar :). senare efter lunchen så hade vi klassforum och jag stog framför tavlan och var duktig :D.
 Men dagen pass ska vi också ta upp :)



100 sit-ups
50 H
50 V
50Tåhävningar
2 x 10 benlyft med skivstång
Rehab träning för knät :)

Juste min nacke har blivit bra  hurra för den :D

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0