Löften

Julafton är nu förbi samt nyåret och vi traskar in i det nya året 2010, ett år med olika nya löften och förändringar, hur kommer detta nya år bli? vilka nya kontakter kommer man och få? och kommer mitt löfte hålla?
Mitt löfte är att stärka hela kroppen och mina knän speciellt inför sommaren och då börjar parkouren igen :)
Äta sundare ,höja mina betyg ;).

Nu har man en skivstång hemma vilket är super bra för min nya träningsform nu när snön ligger så mysigt på marken.

Dagens träning 5 kg på skivstången

Skivstången
 3x 15 skivstång mot hakan
 2x 15 skivstång bakom nacken
 3x 15 stående skivstångscurles
 2x 15 miltärpress

Och golvet

100 sit-ups
50 H
50 V
20 Brazilian crunches





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0