Pass klar´t !

Skolastart idag!!! jippi , vi började dagen med REligion och sen så hade vi Naturkunskap  konstigt nog så började vi med lektioner på första dagen. Det var inte planerat sa lärarna men A3 hade nite blivit klara med våra  grupper som vi senare skulle bli nidelade i. Jag hamnade med en riktigt bra grupp männsikor och våran uppgift är att ta reda på "vad definierar en svensk" hahah tänkte jag men det lär nog bli intressant :)
Men jag har äntligen införskaffat pass så Frankrike här kommer jag XD

Dagens pass :

40 rygglyft
20 Armhävningar
100 Sit-ups
50 H
50 V
2 x 20 Brazilian crunches
2 x 15 stående skivstångscurls
2 x15  Skivstång mot hakan
2 x 10 Omvända curles med skivstång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0