PLugga?

Jo nu har jag inte bloggat så mkt på några dagar, men jag tagit det lugnt och haft lite skola å göra.
DAgen började med träning klockan 06:30 , sen så promenerande jag till skolan med min syster som skulle till sin pojkvän därefter så var det skola hela dagen till tre och sen var det hem åk. Och nu sitter man här tre timmar senare och är någelunda trött för jag har ingen aning om vad jag ska göra XD. plugga? nja lite senare kanske :)


juste jag har lagt på 2 extra kilon på stången nu så nu lyfter jag hela 10 kilo med stången :)

pass :
100 situps
50 H
70 V
2 x 15 skivstång mot hakan
2 x 15 militärpress
2 x 15 stående skivstångscurles
10 skivstången bakom nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0