SnöÄnglar


Denna dag bjöd på så mycket skoj. Först åkte man skridskor för första gången på typ 10 år! jag åkte med min isprinssesa Emilia <3<3 (hur duktig som helst på skridskor, blev super imponerad ), jens, Melvina och Lulu :).  Tråkigt nog så måste jag göra er besvikna för jag ramlade inte en enda gång :) (Y) .

Men mitt äventyr slutar inte där så fort jag hade kommit hem så stack jag ut med Desirée vi hade ett mindre snöbollskrig, gjorde snöänglar, sprang igenom tomter, gled runt på en dålig spolad is XD.
Juste sen så har jag städat mitt rum HA!

Dagens träningpass, inte så olikt från dem andra gångerna förutom att jag höjde med antalet repitioner på benlyften från 7 till 10 :) och en militärpress har hoppat in :D


20 Armhävningar
100 Sit-ups
50 H
50 V
2 x 20 Brazilian crunches
2 x 10 Benlyft med skivstång 7 kg
2 x 15 stående skivstångscurls
2 x15  Skivstång mot hakan
2 x 10 Omvända curles med skivstång
2 x 8 Militärpress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0