Sovmorgon!

haha idag så sov jag till 14:00  det är nog självklart för jag var ute och delade ut tidningar mitt i natten med min bror och det tog oss hela två tilmmar, vi var lite sega. Men jag fick sova ut iaf :).
Men denna dag har varit seg har ju bara varit uppe i 4 timmar men ändå jag har inte fått något gjort skulle ha pluggat men det glömde jag bort .
Men lite träning innan man drar över till flickvännen hann man meed :).

 100 situps
 50 H
 50 V
 20 armhävningar
 30 rygglyft
 10 benlyft

Men ni allal får ha en sån bra kväll , vi syns :D

Kommentarer
Postat av: Nette

Ahaha, du gav mig en tidning också. <3 Om jag hade vetat att det var du så hade jag öppnat dörren och varit helt: "HEEEEEEEEEEEEEEJ! :D" ^_^

2010-01-02 @ 18:03:21
URL: http://kithalara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0