Underbara snö *

Dagen började med vårat super projekt!! och vi fick mycket gjort idag, nu har vi mer kunskap om vad en svensk är men det känns fortfarande luddigt :S men men redovisningen är på fredag , den lär vi klara galant :).
När jag kom hem så drog jag och syrran upp till T-berget för att fota en del och vi fick en hel del bra bilder. Jag vill bara tilläga att det var riktigt fint där uppe waow ! :)
Senare blev det träning och sist så drog jag ut på en promenix med Nette (Y) och nu har man kommit hem så det blir säng om någon minut eller två :)

Dagens pass:

20 armhävningar
100 sit-ups
50 H
50 V
2 x 15 skivstång mot hakan
2 x 15 militärpress
2 x 15 stående skivstångscurles

Rehab träning för nacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0