Airplanes

Igår:
Träningen gick grymt bra , poppade några väggar vid teknikgymnasiet så nu kan jag flyga upp på väggar som är upp  till pannan på mig (Y) :) Nu är det bara hård träning så snart kommer jag kunna ta dem där 2, 5 meter höga murana :). Senare blev det att dra sig hemåt mot sina hoods och klättra i träd , vilket också gick bra men jag måste träna på att lyfta min egna kroppsvikt, men jag är på god väg nu . Efter det tog jag och gick balansgång , övade på rollen och sen ett styrkepass  med sit-ups och armhävningar :).
Träffade min farborors nya hund , en söt liten råttis som är tok lugn haah :P .

Ut med sykonen till kebab house, tjockt men gott :D. Hem för att vara med Emilia en stund för att sedan sova två timmar innan jobbet .:).

Idag
Vaknade av att jag fick ett sms och kunde knappt somna om, så nu kommer jag att vara som en zombie resten av dagen :D Söder kommer att få damp på mig XD.
Polisen ska få ett besök av oss :D. <får se om dem kan fixa ett tillstånd åt oss :)

Imorgon.
Det enda som är planerat är att jag ska träna med stången ;) sen så får vi helöt enkelt se vad världen har att bjuda på :D.

Puss på er alla ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0