Bad, sol, Timmy

Igår
JAg var på stranden med mina kära ex konfirmander synd så kom det inte så många men det gjorde knappast något för vi hade skit skoj ändå ;D. Vi kastade en hel del Frisbé, grabbarna Danne och Danny dök ner under vattnet för att skrämma tjejorna och dem lyckades vare gång (Y) ;). Efter att jag hade grävt ett stort hål åt min vattenflsak i sanden, så gick Robin runt och skvätte ner alla som solade med vatten, tack och lov så missade han mig tack vare att jag blev varnad i sista sekunden :P. Men när när vi flöt runt där i det super sköna vattnet så fick Andrea en ide om en filmkväll så hon och Robin planerade in en vid åtta snåret, lite impulsivt men ändå ;P. Elina, Alicia, andrea, Danny, DAnne, Robin, Emma, Cornelia, Lollo, Jocke, Bettan, hoppas att jag inte har glömt någon XD, Men tack till alla dem, sen så får vi inte glömma min Älskling som kom förbi några gånger , och hon bara strålade som solen <3 ;).

Idag

Just nu så väntar jag på att tiden ska gå, jag vaknade vid tolv men gick upp vid två var helt slut och det kan nog vara tack vare att tidningaran kom 1 h försent! Men vi fick underhållning under tiden som vi väntade, En snubbe från min gamla skola såg mig och min syrra och han var helt packad, men han ville ha en tidning men vi förklarade för honom att vi inte hade någon, men han vilole inte tro på oss förns han hade gått igenom våra väskor XD, Men han snackade om allt, hans liv, graffiti, hasch. supandet, hans skol gång, samt att när man röker haschis så kommer man fram till att världen skulle vara så mkt bättre om samhället följde bibels sätt att leva. Vilket jag höll med till punkt och pricka, förutom det med att röka på XD. Men men nu kom  vi in på annat här.

Men idag då, Emilia kommer över senare <3<3. sen så lär vi väl gå till pankis kyrkis sen så kommer väl jobbet in där på något sätt :D aja tack och hej till er! och om ni har orkat å läsa så här långt.. grymt av er! :D PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0