Energinivån är låg

Waow vilken kväll det var igår! :D Folket och jag var på Heron och kollade film och va kul vi hade det ;D.
Men när man skulle börja med tidningarna så var det itne lika roligt.. Det regnade någelunda när jag skulle ut så jag ahde bara ett par shiorts och en t-shirt på mig , det skulle jag snabbt få ångra att jag hade tagit på mig, för när jag hade avklarat två hus och hade precis kommit ner från det tredje så vräkte det ner... Sjukt mkt och jag stack ut huvudet lite lätt från porten för att känna av det, så blev det helt vitt framför mina ögon och jag såg absolut ingenting under en tid.. Blixtrar kan vara läskiga när dem kommer allt för nära hehe. Så var 10 sekund så såg man detta undebara mystiska ljussken som lyste upp den mörkgrå himlen, vackert men det var bara att springa ut och ta tag i sin metallvagn och känna regnet falla på varenda del av min kropp .  Efter 3 Minuter så var jag dyngsur.. Jag stog bokstavligen i en dusch, och då är det inte bra att ha Wax och hårspray i håret. Aj i mina ögon.. Men efter 1 h så avtog regnet och jag klarade av min runda på hela 1 h och 30 minuter som vanligt :).
Väl hemma fick det bli varm choklad och ett par smörgåsar (Y) för sedan att ta mig till den varma sängen och sova tills 15:00 (Y) :D

Idag Bara tare lugnt och glömma bort som har allt med tid och rum att göra. Helt enkelt chilla (Y)

Imorgon. Äventyr dags!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0