Filmkväll, kanon kul (Y)

Igår 

Var det filmkväll för hela slanten ! :D, träffade på Alicia och Linnea på Ica, vilket var otippat och utanför stog Wiktor och Emilia i väntan på Danny som var försenad :P. Vandringe fortsatte mot våran lägenhet och där träffade jag på Bettan i trappen när jag skulle slänga skräp och några steg senare så kom Danne gåendes :D. Senare så började alla möjliga männsikor ramla in :D Kvällen började med Filmen Team america, vilket var en höjdar film bland folket, Andra filmen var The four horseman * i think *, en thriller ,den var nice (Y). Sista filmen blev superhero movie, Men den såg jag inte för man satt ute på balkongen med , Danne, Jocke, Andrea, cornelia och vi snakcakde om allt mellan himel och jord och vi tog fram en kikare så vi spionerade på männsikor  :D. Men efter den sista filmen så började alla röra sig hemåt och vi följde dem flesta hem ,och tillsist Så satt jag och Robin hemma hos mig och såg på Naruto till kloockan blev 02:00 :D Sen så blev det jobb :P.

Idag.
Bio tror jag om Emilia orkar :), sen får man se om det blir en tripp till pannkakskyrkan (Y) .

Imorgon

Fest hos cajsa tror ja :P .


Nu Så får vi se vad som händer med allt, bla bla bla. Det kommer att bli bra i slutändan (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0