Hey

Min dag.

Försov mig, hade andakt om tro, hopp och kärlek, Till Ica Maxi hittade inte det jag letade efter, hem för att halv sova vid datan, var helt slut, Såg One missed call, Och nu väntar sängen på mig!

Alla faller ibland
Man måste hitta styrkan till att resa sig .
Ut ur askan och göra en ny början.
Vem som helst kan känna smärtan.
Du tycker att det är mer än det du kan se.
Men du är starkare, starkare än du tror.

Ge inte upp nu.
Solen kommer att skina igen.
Du måste möta molnen.
För att hitta din skinande väg.

Jag har sett drömmmar om att flytta berg.
Hoppas att det inte tar slut.
Även när himlen faller.
Jag ahr sett mirakel som bara händer.
Tysta böner blir besvarade.
Brustna hjärtan blir läkta.
Det är vad tron kan göra.

Det spelar ingen roll om vad du har hört.
Omöjligt är bara ett ord.
Det är bara en andledning till att inte försöka.
Alla är livrädda.

När de beslutar att ta detta steg ute på vattnet.
Det kommer att bli bra.
Livet är så mkt mer än vad dina ögon ser.
Du kommer att hitta din väg om du fortsätter att tro.

När världen säger att ni inte kan.
Då ska jag berätta för er att ni kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0