Lapdance

Igår:
blev en dag att man bara satt hemma vid datorn, Pappaer och penna drogs fram för att stilla mitt begär av tristhet, Efter flera timmar av tecknande så blev jag klar , kan ses nedan :).
UNder tiden som jag satt och ritade så välde hela familjen in genom mmin lilla dörr för dem ville vara sociala med mig hehe ;P så de satt här långt in på natten för att sedan bege sig av till sina varama sängar i väntan på den nya morgondagen :D. Vi hade skit kul iaf ! :D

Idag:
Så lär det inte hända så mkt mer än att jag ska starta upp mitt senaste uppdrag som jag fick utav min bror, jag ska måla upp en logga till hans förening som han ska starta upp ;). Så nu börjara arbetet ;D.

Imorgon:
Jadu det lär bli att dra ut med grabbsen och köra Airsoft om vädret tillåter ;D kanon kul (Y)

Men puss på er så länge ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0