Looking from a window above is like a story of love.

Igår så blev det inget tränande utomhus.. Men det fick bli ett pass hemma ist med herr skivstång :P. Film såg man, Det blev Paranomal Activity , en nice film men jag orkar inte skriva allt om vad jag tyckte om den :P. och en hel del chattande blev det också :D. 
Men Senare mot kvällen igår så kom några av min syrras polare över , vilket var trevligt , fick träffa lite folk som jag inte har sett på år :O :). Men efter det så bar det av till Emilia för att tjocka oss och sedan för att sova :D.

Idag
Ska ut med grabbarna till Ing 1 och köra Airsoft vilket kommer att bli skit kul ( hoppas jag) :P. senare ska jag träffa upp Emilia :D.

Imorgon.

Inte så mkt planerat, ska nog ta mitt ute pass med lite Le parkour och får se om jag bjuder med mig någon :P.


Hej så länge och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0