Only You!

Igår : Så var jag ute med Danne och DAnny och hoppade lite, Men efeter 30 Min sås tack DAnne :( Och efter en timma så drog jag också orkade inte med VÄRMEN!.
Hemma hela dagen och det hände inget mer än att ja satt framför datan.. Jo jag spelade Gitarr ju! :D.

Idag:

Om 3 h så sticker jag, Ante och Jensa till vapenbutiken i sthlm, Ante ska köpa sin första bössa om dem nu har den inne :). Senare så ska jag nog bara vara hemma och dra mig tills jag ska dela ut tidningar :)

Imorgon:

Bad med Konfagruppen! :D:D:D


Puss på er! :D


Kommentarer
Postat av: johanna

Sv: haha ja shit vad dum man kan vara ibland, förstår inte hur de tänker..



haha jaa tur att grannens katt smet in hos annars, hade det förmodligen blivit en stor lägenhetsbrand eftersom att stolen stod precis vid fönstret till min brorsas rum där fönstret var öppet, då hade gardinerna börjat brinna också..

2010-07-14 @ 14:12:50
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0