Tallulah :)

Igår:
Airsoft för hela slanten, vi hade det jätte kul, först var det uppvärmning, jag, jens mot Ante, Berra och söder. Vi vann den matchen enkelt (Y). Senare blev det ett spel på hela 1 h 30 min :O. Då var det , Jag och söder mot Ante, Jensa och Berra, Jag och söder fick springa mkt ! Men tillslut så tog dem mig och efter det så gav Söder upp och vi plockade ihop våra grejer och drog :P . Senare mot Kvällen  var det chill framför datan , jag och Alicia kom fram till att lakrits är inte gott haha :D. oCh mot tio tiden så kom Emilia förbi och vi var uppe tills jag skulle ta min runda med tidningarna :)

Idag:

Katter som bråkar , En  Vespa som stog parkerad i ett trapphus o.O helt otippat , vem ställer något sånt i en trappuppgång? :P. En Gubbe vid namn Alfons var ute och borstade sin gata och bjöd mig in till hans garage där vi snackade bilar, fast att jag har ingen som helst koll på bilar XD, Det var trevligt men han måste vara grymt ensam att han bjöd in tidningsbuden på en rundtur i hans verkstad O.O , men men snäll var han! :D.

Efter 7 h sömn så slängde jag mig äntligen upp och Emilia stack iväg till sin nya lägenhet för att trixa med det sista :P

Ska nog ta min träningsrunda idag har inget bättre för mig :D

Imorgon

Har ingen aning om vad som händer då, får se vad som kommer upp helt enkelt :D

 

aja hej så länge och puss på er! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0