Träning och skador som hemsöker mig :/

Denna adg hum ja ni vad ska man göra idag? Lite saker hade jag planerat som att köra fotboll med Folket från Kyrkan mend et lär inte bli av för min del, har fått någon slags inflamation i hälen! jag lyckas med allt:(. Så det börjar luta mot att dr iväg till Hovsjö kyrka för en Filmkväll med Grupp 1 ! :D

 Dagen började med träning!, Sit-ups och armhävningar! :D imorgon samma + styrketräning och nästa vecka så ska jag lära upp två av mina forna konfirmander, den ädla konsten av Parkour! :D . På senare dagar så börjar jag allt bli mer och mer sugen på att testa en kampsport och det ser ut som att det blir Aikido :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0