Heart win!

Idag så hämtade jag min bössa från vapenbutiken! Jag och Ante tog första bästa tåget upp coh där var hon :D Hela kalaset gick på 500 kr så lagningen kostade bara 230 kr och sen så köpte jag ett nytt magasin och lite kulor (Y) :D . Jag kom hem vid 4 tiden och vid sex så var jag med Robin vi gick till Ica Maxi, jag skulle köpa ett par nya Foppa-tofflor till Linnea men vi hittade inga så vi köpte glass ist:P Sen så gick vi runt på Boda sen så tog jag cykel till min älskling och lämnade hennes busskort till henne sen hem fort för att sedan varva ner. Borde sova men kroppen vill inte, det är för varmt:(. HUm vi får se när jag somnar.

Puss åp er så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0