körtelfeber?

Sommarfesten igår blev kanon jag hade så kul, jag satt hela kvällen och snackade med oscar och vi tjockade oss med tacos, popcorn till godis:D.
Alla borden skulle skriva en låt om KU och vi vann inte men det spelar ingen roll för den bästa låten emd de grymaste musikmännsikorna vann inte heller XD så det blev en stor lättnad :D Men vi hade mkt skratt och fniss vid vårat bord vilket höjde kamratskapen! :D men nu känns det mest som att jag flumskriver kanske tack vare att jag , kanske har körtelfeber :S.

Min hals är helt uppsvullen , kan knappt svälja och känner mig jätte häning.. typiskt min tur.. så fort min träning har kommit igång på allvar så får man ett nytt skit på halsen bokstavligt talat.. antingen så försvinner det om 2 veckor med pencilin lr så kan det ta upp till en månad och då får jag inte utsätta kroppen för någon som helst fysik påverkan.. aja men jag är snart på banan igen ska se vad läkaren säger imorgon :) håller tummarna :)

puss på er så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0