Studenten plus Crazy Town! :)

Juste igår så tog min syster studenten!! :D:D
det blev knappt 10 minuters väntan vid Maren innan de tågade in från staden, men trummor i högsta hugg och en dunkande bakom sig! :D riktigt nice.
Men efter bara 20 minuter så var det klart och jag och Emilia började traska hem till henne:), Nu skulle vi bara vänta i 4 h tills vi skulle till Crazy Town och käka, väntan var, dryg. Men sens så satt vi där hela familjen med våra respktive och krubbade :D

Min syster plus sin kille Alex :)





Och johnny krävde att få ta med sin cola utav kyparen , tillslut så gav han med sig så han fick den i en behållare XD





Och här är jag och Emilia :)




HEj hej!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Mitt huvud är tjockis å skymmer ditt :O :P

2010-06-12 @ 11:06:28
URL: http://karkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0