varför nu för !

jag har allt stött på mysko program genom mina dar men detta tog nog priset!

Inget redigeringsprogram har funkat för mig antingen så funkade inte filen lr så stänger skiten ner sig efter 3 h jobb!.

jag hade idag på mig hela 6 timmar att få ihop våran film till sommarfesten, men när jag sedan hade kommit halvvägs så stänger sig programmet ner och jag hann precis spara trodde jag, den var helt borta, filmen fanns inte någonstans på datan så då tänkte jag några underbara tankar. Jag började om men bara efter 5 minuter så hände exat samma grej igen.. så nu ger jag allt upp, tråkigt nog.


Men filmen ska bli klar nångång men inte idag..

Men hej så länge nu drar jag och käkar något sen så drar jag ut och tränar!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0