Bio :)

Igår så hade jag min andakt på KU, och det gick bättre än väntat men jag tappade bort mig lite här och var men det ska jag träna på att det inte ska hända igen, men nu är det gjort och jag längtar ivrigt till nästa gång :).
Nu har man precis kommit hem från skoloan shit jag är helt slut och jag har inte gjort något spec idag men mne.
Kvällen ser iaf bra ut, ska iväg med Jens , Melvina, Ante och Emilia <3 till sthlm och gå på bio, filmen, Alice i underlandet :P får se om den är bra heheh;)

 Träningen idag blev, skivstången plus REhab övningar!.

Så där ja nu har man skrivit lite och imorgon är det Innebandy träning! längtar:D

Men tack för mig! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0