bok-analyser yay!

jadå jag hann klart med mina recensioner i både engelska och svenska (Y), men till min stora förvåning när jag kom till skolan så märkte jag att jag inte hade mitt kopieringskort med mig så jag kunde inte skriva ut mina recensioner :(, lite skillad va man och redovisade  helt utan problem :).
Jo som man kan se så har inte träningen kommit igång så mycket mer än att jag tar mig fram och tillbaka till skolan just nu.
Men imorgon så lär jag kicka igång det hela för 111 gången :P.

Imorgon har vi ett nytt projekt arbete i skolan, ser någelunda i fram emot det, vi har typ ett nytt projekt varannan månad o.O.

Men tills så länge puss hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0