Angel

Denna dag,

Film i två timmar på svenskan (Y). skit bra film som jag inte kommer på vad den heter för tillfället :/. Jo Brott och straff  , så var det :D. KOlla den ! awesome film :D. Handlar om. vad du än gör , hur djupt du kommer ner i skiten, så finns det alltid en väg ut , genom att erkänna din skuld, och i återbetalning så får du kärlek.  INgen är perfekt ,alla är vi människor, och hur vi handlar när vi är som mest desperata. " Tanten var var mitt brott, kvinnan blev min skuld ". Ni kommer inte att ångra er se den!!!

Träffade Angel , det var sjukt länge sedan, hon var i skolan för att hämta sina grejer ur skåpet och ge nyckeln tillbaka till skolan. Hon har nu officellt slutat nu. Ja så jag hängde med Henne, Emma och Samantha ner till stan för att käka sushi (Y) :). "Vi ser inte förns vi förlorar det som vi inser hur mycket det betyder för oss".

Nu väl hemma, plugg och chill, gitarren ska nog tas fram , och pennan ska få smeka det raffliga pappret, dags att ta tag i det som var en gång förlorat, teckna :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0