Back to basic!

Igår tog jag mig i nacken och stack ut till bodas fotbollsplan och började springa, så det blev intervallträning i 10 minuter sen så pallade jag inte mer ( kass kondis ) därpå, 20 armhävningar samt 4 chins . Jag ska nu börja med att bara träna med min egna kroppsvikt , mitt mål är att komma i bättre form än det jag var i för två år sedan.
Då körde jag ett parkourpass i 3 h och efter det körde jag ett fyspass. som bestod av detta.

20* 2 armhävningar,
150 situps.
100 H
100 V
Chins 17 st
Omvända chins 15 st
Rygglyft 50 st

så kunde en dag se ut,  och två dagar efter det så tog man 5 km löpning , och två dagar efter det så var det styrkepass med vikter :D.

Ja jag har lite att ta igen men det kommer säkert att gå bra! :)

Hej så länge!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0