Dan andersson.

Ja igår så hade jag fullt upp! Skola, basarmöte och på det Dan anderssaon afton :). jag kom hem till halv tio på kvällen men men  ;P.

Dan andersson är en av Sveriges mest älskade Lyriker, han dog i 30-års åldern , i sitt hotellrum , insomnad i frid.
Han hade sagt en gång " om jag skulle dö så vill jag dö helt utpumpad och trött med ett leende på läpparna , i sängen" . Till allas förvåning så blev det så, väldigt poetiskt tycker ja.

men kvällen bestog utav soppa, kakor,bakelser i mångdfald :O samt musik, dikter som blev upplästa utav kursdeltagre och lärare  en mkt lyckad kväll ! med mkt garv och skoj ! :D.

ja idag så blir det att dra ner till stan och köpa wax sedan träna!! jag har kommit in i någon formsvaka, har ingen lust att träna lika mkt som jag har gjort förut men men det löser sig nog! :).




Hej så länge på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0